6.8.12

The Letters Project

I have been sending postcards via Postcrossing for awhile and I loved reading the little stories people send me, but I wanted more,I wanted to write more.
So I send her an email if we could exchance letters.

But why not start a similair letterproject of my own?

Today I started a second blog titled
Let's Write The Letters Project.

So here's the deal: if you want to write and receive
a letter send me an email at
saskia.vanderzee [at] yahoo [dot] com .

Have a great new week!
xoxox

6 comments:

Iris Vank said...

Leuk idee!! Ik ben de slechtste penpal in de geschiedenis van penpals, maar ik ben benieuwd naar de verhalen die jij tevoorschijn krijgt!

maarnietvangrijs said...

Wat een goed project!!!!

merula said...

goed bezig! Heerlijk post krijgen en versturen. Ik hou het even in gedachten, ben nu een beetje druk met van alles!

Puur Arnika said...

Leuk!!!!

Inge said...

Onwijs leuk project!!!

Bienemize said...

Wat een leuk idee!!
(ik ben zo slecht in schrijven :))
Of zo als ik altijd zeg ik ben niet leuk op papier :))
Maar misschien.....?