1.12.10

Collection # 6

 
Postcards with children's book illustrations

xoxox

5 comments:

Kristi said...

i have never heard of postcrossing...what a lovely collection.

Rosa Rood said...

Oh. leuke collection!
Postcrossing...interessant..;o)

FIjne dag!
Maren

Siem said...

Ik me vorige week aangemeld bij Postcrossing en mijn eerste vijf kaarten zijn onderweg!
Als ik dit soort kaarten mag terugverwachten zou ik errug blij zijn. Heb ook kinderboek illustraties als favoriet onderwerp aangegeven.
Wie weet treffen we elkaar nog eens of zullen we nu al een kaartje swappen?

Fien said...

Wat verras je ons toch elke keer weer met leuke verzamelingen enne dat postcrossing daar ga ik me in verdiepen. (Wil ik ook!)

Rosa Rood said...

Ha, nee echt?! Ons charterschip -jeweetwel, de bruine vloot ;o)-
lag in de winter altijd in de Noorderhaven in Harns,..Wat grappig...de wereld is toch vaak kleiner dan je denkt *smile*
Wij zijn er nu meest eens per jaar om met vrienden mee te zeilen...
Fijne avond!
Liefs,
Maren