28.10.12

Count your blessing

This autumnbreak was mostly spend indoors due to a sick T. but we enjoyed not having to rush in the morning. I had to work this week as well so we kept it pretty simple. This weekend we spend playing boardgames, playing with Kapla, reading magazines, drinking tea & watching Wallace & Gromit on DVD!
 
 


* The cards from Oerrr came in with some great nature-discovery-tasks (taste the rain, make a leaf-blanket, look at & draw the bottom of a mushroom).
* The LEGO Halloween heads Room Copenhagen send us were good for many scary moments (flooting headphoto's, putting them in place to scare me & having them scare people in the streets by putting them on the windowsil!).
* Making pumpkinsoup & my love roasted the seeds with some salt, pepper & olive oil! Mmmmmh!
* Today my second blog on Boyslabel went online!

For more blessings look here on Zilverblauw.

Have a great new week!
xoxox

Ps last chance to enter this weeks giveaway!

7 comments:

Bienemize said...

Wat een leuke kaartjes!!
Cool die lego hoofden!

Mars said...

Kapla zijn bouw-stokjes ofzo? Kan het er niet helemaal uit op maken :) Vroeger hadden mijn zus en ik heel veel stokjes (soort verf-roer-staafjes), waarmee we een huis-plattegrond maakten voor barbie en andere dingetjes voor in haar huis :)

En leuk zijn ze inderdaad die hoofden :)

merula said...

o ik zat me echt af te vragen wat die dingen in dat blauwe onderste bakje nou toch waren (ze zien er verdomd lekker uit!)
De lego hoofdjes zijn natuurlijk helemaal leuk!

merula said...

en ik heb zonet even gekeken op je andere blog. Jeemig en dat doe je er zomaar ook nog even bij!? Ik heb nu snel even wat rond geklikt, maar ik vind het erg leuk en ga er zeker straks (of morgen) eens even goed voor zitten! Leuk!

Saskia said...

Bedoel je het brieven schrijven? Dat valt wel mee hoor. Voor Boyslabel schrijf ik 1 x per maand een blog. :)

MARTINE'S BLOG said...

Het was er ook weer voor. (Bordspelletjrs) Lego hoofden zijn zo leuk! Heb ze bij meer bloggers gezien. Fijne week!

Anonymous said...

Pompoensoep is zo lekker!

(en nu weet ik de volgende keer wat ik met de zaden ga doen :D )

Fijne Week! Liefs