22.10.12

Monday Giveaway Marathon





 


 
 
 
This weeks giveaway is from Mijnes! Mijnes is a dutch designstudio that designs & produces articles in small batches with lots of love!

She's giving away this beautiful grey/pink guardian angel, made of woolfelt, with 2 charms: 1 angel that reads 'made for an angel' & 1 hand that reads 'handmade'. The ribbon is printed with the text 'love & happiness'!
How can you win this sweet angel? Well visit
Mijnes & leave a comment here!
 
Good luck!
 
 
x o x o x o x o x
 
The winner of last week giveaway by Stoffies is: Puur Arnika! Congrats!
Please mail me your adress at saskia.vanderzee [at] yahoo [dot] com
 
So sorry not tho have heard from the winner of the Broesj giveaway, so I asked the Random Number Generator for a new number: Iris could you please send me your adress?!




12 comments:

uberchica said...

I <3 Mijnes, dit zijn de lievelingskleurtjes van mijn nichtje. En dat is een Engeltje. Win/Win situatie. LFS!

Miss Mustache said...

whoehoe weer een leuke give away mssn nu meer geluk ;) groetjes

Susan van der Zwaag - Sondeyker said...

Oh wowww wat een leuke Give Away. Ik ben gek op engeltjes en ik ben gek op roze, dus echt een Give Away naar mij hart. Ik doe graag mee voor het geval dat nog niet duidelijk was hihi.
Ik ga je link op mijn 365 dagen creatief blog zetten en er morgen een blogpost over maken op mijn engelenblog, oh wie weet vandaag al ;).
Warme groetjes van Susan die by the way een Retro Give Away lopen heeft.

Susan van der Zwaag - Sondeyker said...

Ben natuurlijk ook even gaan spieken, rondneuzen op Mijnes, maar is veelal georienteerd op kids en moeders met kleine kids. Die van mij is alweer 19, bijna 20. Maar die beschermengelen van Hebbuh zijn natuurlijk voor iedere leeftijd! So cute <3

Iris Vank said...

O wauw, wat een feest!!!!

Lovely Tough Cookie said...

Wow leuk zeg.
Mijnes..de naam zegt het al :)

Mars said...

Een beschermengel kan iedereen wel gebruiken natuurlijk :)

Cobus rules!

Bibi said...

Wat leuk.. doe graag weer mee!

MiM said...

Dat is een engeltje naar mijn smaak! Mag ik mee doen? Liefs MiM

Diana said...

Wat een prachtige hangers. Ik doe graag mee.

Kreatita T said...

Wat een lief engeltje! Ik doe ook heel graag mee als het mag :)

SAS-je said...

Mijn moeder spaart engeltjes.
We heten namelijk van engelen. Wat zal ze dit leuk vinden :)